Tejipari és szárazáru termékek márkaképviselete Magyarországon / Food distributor in Hungary

Kérdése van? Hívjon minket! +36703387020
Kapcsolat

Boursin

Boursin friss sajt

A Boursin sajt története

A ma már híres Boursin sajt története egy emberrel, François Boursinnal kezdődött. 1957-ben ez a fiatal normandiai sajtkészítő sajtgyárat nyitott Croisy-sur-Eure-ben, egy kis közösségben, amely Észak-Franciaországban található.


3termék 13
3termék 13

HOGY KEZDŐDÖTT AZ EGÉSZ

A ma már híres Boursin sajt története egy emberrel, François Boursinnal kezdődött. 1957-ben ez a fiatal normandiai sajtkészítő sajtgyárat nyitott Croisy-sur-Eure-ben, egy kis közösségben, amely Észak-Franciaországban található.

François évekig csendben dolgozott, hogy tökéletesítse jellegzetes sajtját. 1961-ben azonban egy francia újság tévedésből számolt be a fokhagymával átitatott Boursin piacra dobásáról, és a közvélemény imádta az ötletet. A probléma az volt, hogy François-nak nem volt készülőben ilyen receptje, de gyorsan hozzálátott, hogy kielégítse a közönség igényét. Két évig dolgozott saját eredeti receptjén, amelyet a fromage frais inspirált, egy hagyományos parti étel, amely fokhagymát, friss tejszínt, lágy sajtot, fűszernövényeket, sót és borsot kever.

Végül 1963-ban François elégedett volt autentikus Gournay sajt- és fokhagymás alkotásával, és bemutatta a világnak. A Boursin Garlic & Fine Herbs Cheese-t ünnepségeken és összejöveteleken szolgálták fel Franciaország-szerte, és gyorsan köznévvé vált.

A TÖMÉKEK KISZOLGÁLÁSA

Hogy még több sajtra vágyó embert elérjen, François úgy döntött, hogy újra történelmet ír azáltal, hogy ő az első sajt, aki szerepelt egy nemzeti tévéreklámban. Az első reklámfilmben a híres francia komikus, Jacques Duby szerepelt, aki egy álmatlanságot alakított ki, akit a Boursin iránti ellenállhatatlan vágy gyötör. Az éjszaka közepén felébredve a hűtőhöz rohan pizsamában, tizennyolcszor „Du Boursin”-t skandálva. Ez az első „boursinophile” sok utánzót szült.

1972-ben a Boursin által elindított második nagy kampány a híres szlogennel szerepelt: „Kenyér, bor, Boursin” (Du Pain, du vin, du Boursin). Ez a szlogen még ma is zseniális ütésnek számít, mivel több generációt is megszólít.

50 ÉV ÉS 5 KONTINENS

Több mint ötven évvel azután, hogy François megalkotta krémes és omlós sajtját, Boursin továbbra is a társasági alkalmak és baráti összejövetelek részese. Öt kontinens több mint 35 országában alakította át a kenhető friss sajtok piacát.

Jelenleg a Boursin sajt az eredeti fokhagyma és finom fűszernövények változatban, valamint a paprika, a mogyoróhagyma és metélőhagyma, a bazsalikom és metélőhagyma, az áfonya és fűszer, valamint a piros chili paprika változataiban kapható.

A Boursin® a Bel Brands USA Inc., a Fromageries Bel leányvállalata által gyártott egyik legnépszerűbb márka. A franciaországi Párizsban székhellyel rendelkező, családi tulajdonban lévő Fromageries Bel több mint 30 helyi és nemzetközi sajtmárkát gyárt, amelyeket a világ több mint 130 országában értékesítenek. Az Egyesült Államok további kedvencei közé tartozik a Mini Babybel®, a The Laughing Cow®, valamint a Kaukauna®, Merkts® és Price*s® címkékkel forgalmazott népszerű sajtkrémek. A Bel Brands világszerte több mint 400 millió fogyasztónak szállít szórakoztató, egészséges snack-adagokat.